Strategie
Merkontwikkeling
Propositie
Middelenbepaling
Voor woningcorporatie Zayaz hebben we 6 in-company workshops georganiseerd met verschillende mensen uit de organisatie. Centraal hierin stond een nieuwe positionering die geïnspireerd is op de droomklant. De nieuwe strategie komt tot uiting in storytelling en het nieuwe communicatieconcept waarbij de wederkerigheid van het woord Zayaz het bronpunt is.
Bijzonder aan dit traject was dat de nieuwe strategie tot op competentieniveau van de afdeling communicatie is ingevuld.
Vanuit Media Outlaws bieden wij op basis van ons Media NXT strategisch stappenplan incompany workshops aan. Dit zijn workshops die volledig afgestemd zijn op de bedrijfssituatie. In dit geval ga je met een team of afdeling vanuit een gezamenlijk communicatiedoel aan de slag om een doelgericht cross mediaplan op te stellen. Het door ons ontwikkelde interactieve Media NXT stappenplan is niet alleen een ideaal middel om tot strategische inzichten te komen over de aanscherping van je propositie en je doelgroep. Het daagt ook uit om tot onconventionele en creatieve oplossingen te komen die matchen met je doelgroep.
Onze ervaring is dat doordat je eigen medewerkers in spelvorm – leuk om te doen – betrekt, dat dit sterk bijdraagt aan commitment c.q. intern draagvlak. Bovendien zijn de ideeën die er uit komen vaak heel realistisch / uitvoerbaar wat er voor zorgt dat het ook direct uit te rollen is. Als facilitator van de workshop helpen wij met kennis en inspiratie om te komen tot het juiste niveau. De workshop zit boordevol tips, inzichten en inspirerende cases.
De output van een in-company workshop is een cross media plan op maat met een focus op nieuwe media. Een in-company workshop biedt draagvlak. Medewerkers voelen zich deelgenoot.
Dit zorgt voor een solide basis om een communicatiestrategie | veranderingsproces uit te rollen.
Zayaz is een realist en positioneert zich ook als zodanig. Door de dingen goed te doen voor de huurders, creëren ze de ruimte om de goede dingen te kunnen doen. Zayaz staat voor resultaatgericht, duidelijkheid, herkenbaarheid en het bieden van toegevoegde waarde. Zayaz voelt zich thuis in de samenleving en kan goed met verschillende mensen om gaan. Dat herken je aan de persoonlijke en betrokken stijl. Zayaz is vastbesloten om mensen zover te krijgen dat ze gaan léven, meedoen. Vanuit die drive is Zayaz onafhankelijk, zelfstandig: opereren zij in de voorhoede van theorie en praktijk.
Zayaz durft keuzes te maken en andere wegen te bewandelen om resultaat en waarde te bieden.