PF Logo

Profysic Sportpodotherapie

De autoriteit op het gebied van sportpodotherapie

Merkontwikkeling

Rebranding

Storytelling

Profysic laat sporters optimaal bewegen

Profysic (voorheen Sportpodotherapie Janssen) is een innovatieve sportpodotherapeut die de gehele beweegketen van sporters analyseert om te komen tot een complete diagnose. Door de intensieve samenwerking met de allerbeste sportspecialisten, uitgebreide kennis over de sporter en zijn sport én door het maken van combinaties tussen beproefde behandelmethodieken en eigen innovaties, is Sportpodotherapie Janssen in staat het méést effectieve behandelplan voor sporters op te stellen.

Door het op de hoogte zijn én blijven van nieuwe ontwikkelingen op sportgeneeskundig en vakinhoudelijk vlak, continue scholingen en intensieve samenwerking met sportzorgverleners en -begeleiders is Sportpodotherapie Janssen in staat combinaties te maken tussen beproefde behandelmethodieken en eigen innovaties welke de concurrent niet kan aanbieden en aantrekkelijk zijn voor de (top)sporter.

Een herkenbaar concept

Een herkenbaar concept wat het specialisme en unieke karakter vertaald via diverse
communicatiemiddelen is het uitgangspunt. Uit het te ontwikkelen concept moeten tevens communicatiemiddelen voortvloeien die de communicatieboodschap overbrengt op de gedefinieerde doelgroepen welke zorgen voor conversie én branding. De klant heeft aangegeven open te staan voor een eventuele nieuwe bedrijfsnaam die aansluit bij de nieuwe positionering indien dit nodig blijkt.

Met inzichten die verkregen zijn vanuit in-company workshops zijn doelstellingen en de doelgroepen duidelijk in beeld gebracht. Van daaruit is een nieuwe naam met logo ontwikkeld. vervolgens is er een creatief concept ontwikkeld en zijn alle benodigde communicatiemiddelen uitgevoerd.

Uitgangspunten bij de visualisatie: autoriteit uitstralen, de meest innovatieve sportpodotherapie van Nederland uitstralen, vakkundig, dynamische uitstraling in huisstijl en beeldtaal.

Profysic Sportpodotherapie | Wachtruimte
Profysic Sportpodotherapie | Wielrenner

Een nieuwe merknaam

Vanuit een merkstrategie is de vertaling van het merk naar een concreet plan gemaakt om de gewenste situatie te bereiken en de gestelde doelen te realiseren.

Wat je van een merk ziet is één van de belangrijkste en meest bepalende instrumenten om het merk vorm te geven.

Pro staat voor deskundigheid en specialisatie waarvoor heel bewust is gekozen. Pro
sluit ook goed aan bij sporters die hun sport professioneel benaderen en/of beoefenen. Zij
zoeken professionele hulp (specialisme) voor het optimaliseren van hun beweging.
Fysic zegt meer over de gehele beweging en gesteldheid van de de sporter. Fysic zegt meer dan de focus op de voet alleen. Door cursieve strepen in het woord fysic te gebruiken, benadrukken we de beweging.
Het woord sportpodotherapie legt de nadruk op het vakgebied waarin Profysic werkzaam is.

Symbool
In zijn totaliteit symboliseert het symbool een abstract menselijk figuur (een sporter). Het rode bolletje zegt iets over het specialisme en het plusje accentueert de complete aanpak en
samenwerking met diverse specialisten.

Workshop   |   merknaam   |   logo & huisstijl   |   webdesign   |   flyers   |   buitenreclame   |   nieuwsbrief   |   sociale media

Daag ons uit !

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?